Gå til innhold

Mesterkryss 33

Anbefalte innlegg

Gjest Gunnhild
Skrevet

Er andre m og fjerde e i operasjon ? Kan snø være har jeg r som sjette bokstav.Stemmer dette?

Fortsetter under...

Gjest Odd Egil
Skrevet

Hei Gunnhild,

M'en din er feil, de andre stemmer :)

Gjest Gunnhild
Skrevet

Flott Odd Egil .Takk for dette som hjelper meg videre.

• 2 uker senere...
Skrevet

Er andre m og fjerde e i operasjon ? Kan snø være har jeg r som sjette bokstav.Stemmer dette?

Så er det på`n igjen......er det noen vennlige sjeler som kan hjelpe meg videre med hjørnet øverst til høyre? Glassverk..for eks....eller operasjon på 13 bokstaver? Jeg har -o-e-e-----o-,er dette riktig.All hjelp mottas med stor takk.

mvh.Edy

Gjest Odd Egil
Skrevet

Hei Edy :)

Glassverket finner du i Sverige (kilde SNL).

Operasjon finner du kun i medisinsk ordbok (ordnett) og bokstavene dine stemmer med unntak av den første O'en.

Skrevet

Hei Odd-Egil.

Takker for operasjonen,den er i boks...men så ble det bare tull med-kan snø være-.og glassverket er fremdeles en gåte, er 1.bokstav en V,mon tro?

Mvh.Edy

Annonse

Skrevet

Hei, Edy.

Din V som første bokstav til "Glassverk" er feil.

Mvh Skjye.

Skrevet

Det bronsefargete og forlangende blir ikke enig om samme bokstav, Det ene vil ha en T det andre en E i skjæringspunktet . Magefølelsen sier T. Syns jeg har brukt alle varianter med de 2 bokst., men okke som, det stanser opp. Kanskje det skyldes snøen, for der er jeg usikker. Antatte sikre bokst. på rett plass, har så langt ikke gitt positivt resultat. Har du lyst,har du lov angående tips :) Punky

Gjest Odd Egil
Skrevet

Hei Punky :)

Glem magefølelsen din, og velg E'en :)

Skrevet

Greit, der forsvant femtiøren min, men da har jeg noe sikkert å bygge videre på. Takk,takk

Skrevet

I forlangende har jeg fått følgende bokstaver: _t_e_k_e_a_

Hvem av dem bør jeg fjerne?

Gjest Comeback Kid
Skrevet

Denise:

Det eneste ugress i din bokstavbukett er E-en på plass nr. 8.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...