Gå til innhold

Hulter til bulter 8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står litt fast denne gangen. Kan noen gi meg et hint på 11 ? .a.....a.t...

Fortsetter under...

Gjest Belladonna
Skrevet

Hei Elin, jeg vet ikke om du kjenner til det, men det finnes et nettsted som heter www.menneske.no. Det er ypperlig for denne typen oppgaver.

Skrevet

Hei. bruker vegard hansen sin hjemmeside, og pleier finne det der, men ikke dette ordet. Muligens noe feil her :)

Gjest Solveig
Skrevet

Står litt fast denne gangen. Kan noen gi meg et hint på 11 ? .a.....a.t...

Morn.

http://www.arrak.fi/en/ag/

Husk og stille inn på norsk språk.

Mvh

Solveig

Skrevet

På arrak-siden fant jeg kun anagrammer, ikke hjelp til dette problemet.

Men det finnes en mengde ord her på NKL hvis du bruker metoden med ? for blindbokstavene og søker i svarord. (jeg har ikke oppgaven så jeg vet ikke hvilke andre kriterier som måtte finnes for løsningen).

Gjest Solveig
Skrevet

Amanda.

Dette er en tilsvarende oppgave til Stokk & Stav hvis du løser Allers.

Annonse

Skrevet

Nei, jeg leser ikke Allers, unntatt kanskje en sjelden gang på hytten. Men hva mente du med henvisningen til Arrak, der fant jeg ikke noe verktøy for å løsen Elins problem, kun for anagrammer.

Innlegg redigert. (08-14-07 18:18)

Gjest Solveig
Skrevet

Hei

Bokstavene i denne oppgaven står hulter til bulter, så det er derfor gunstig å bruke anagramgeneratorer som Arrak og Menneske (og før var det Inges, men den er lagt ned).

Gjest Belladonna
Skrevet

Hei. bruker vegard hansen sin hjemmeside, og pleier finne det der, men ikke dette ordet. Muligens noe feil her :)

Hei igjen! Jeg ble nysgjerrig på dette kryssordet og har løst det uten problemer. 11 vannrett er snop, godteri.

Skrevet

Hei

Bokstavene i denne oppgaven står hulter til bulter, så det er derfor gunstig å bruke anagramgeneratorer som Arrak og Menneske (og før var det Inges, men den er lagt ned).

Hei Solveig og takk for svar. Da er det vel slik at du må ha alle bokstavene for å finne mulige løsninger, det kom ikke frem her og jeg har ikke Hjemmet. Trodde Elins problem var un bare hadde de angitte bokstavene. Ganske morsomt dette.

Innlegg redigert. (08-14-07 18:16)

Gjest Solveig
Skrevet

Ja vel, ja da så. Det var umulig for deg og vite.

Kryssord er bare så kjekt! NKL er så genialt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...