Gjest mulle Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Hva skal en stakkar gjøre når man aldri ser på britisk fjernsyn - og ikke finner løsninga i de kilder som er tilgjengelige ? Hvis noen kan sette meg på riktig spor i 1V: "Vises ofte i britisk fjernsyn", vil det bli glede i huset. mulle
Gjest Svein Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Kryssordforfatteren har i hvert fall brukt SNL som sin kilde...
Gjest punky Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Har fulgt rådet til Svein, søkt i SNL,ang. br. fjernsyn.Siden jeg ikke klarer å løse den nøtta, er jeg ikke flink nok ang. søkermåte. Har byttet ut britisk mot engelsk, men står like fast. Enn du Mulle, greide du den oppg.?
Gjest Undrer Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Ballspill, bruker et utstyr som har samme betegnelse som det man .... . når man venter på bussen. Undrer
Gjest teie Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Takk, Undrer, for et morsomt hint. Da løste det seg. Mvh Teie
Gjest punky Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Ballspill, bruker et utstyr som har samme betegnelse som det man .... . når man venter på bussen. Undrer Det tipset må jeg tenke grundig igjennom, eller så må jeg begynne å ta bussen :)
Gjest mulle Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 punky Jo, jeg fant løsninga. Du sier at du har byttet fra britisk til engelsk. Hold fast på britisk. I stedet for britisk, kan du bruke en annen betegnelse som britisk er et adjektiv til. Og så har du fått ekstra hjelp fra "Undrer" som snakker om ballspill. For det er et ballspill. Bruk snl. Men begynn å ta bussen! Godt forslag. Hvis du ikke lar deg villede, er det også mye buss i løsninga. Lykke til. mulle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå