Gjest Undrer Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Hei, 1 vannrett, Har _A_L_F_, kanskje noen kan si om bokstavene er riktig, event. andre tips. Problem med den og 8 vannrett, _B_A/F_ Undrer
Gjest punky Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Jeg har ikke F som nest siste i 1.vr., ikke F i den andre heller, forresten.
Gjest Undrer Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Takk for det. Da er 1. vannrett A og L riktig. B og A i 8. vannrett. Undrer
Gjest Sigurd Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Hei Undrer! Finn 4L trollmann , så løser det seg. Det står i DD Stor Kr.bok . Klanen tror jeg dreier seg om politikere, men er ikke helt sikker. Mvh Sigurd
Gjest Undrer Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Hei Sigurd, Takk for tipsene. Jeg hadde rast litt for fort igjennom trollman, var jo en som begynte på en av de to bokstavene jeg måtte ha. For si som trener Nordli ang. Lillestrømtapene. har skjedd, skulle ikke ha skjedd. Siden klanbokstavene mine _B_A_ visstnok er riktige finner jeg det nok. Mvh Undrer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå