Gjest punky Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 søk som vanlig. _u_k_ (punky) Takk Ova, fant bilmodellen med hjelp av det du lærte meg. Nå fikk jeg blod på tann !
Gjest ova Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Hyggelig det. Husk hermetegn ved streng: f.eks. "døde i 2000"
Gjest Zone Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har så mange alternative løsninger i nederste venstre hjørne,men ingen går helt opp.Står gjerne igjen med to ord jeg ikke finner svar på.Det er hoffdans og en slik er kunstig.Hvor kan jeg søke for å finne løsningen på disse to ? På hoffdansen har jeg følgende bokstaver som forslag til sjette bokstav : t/a/s/y. Og på den kunstige som andre : y/o/t. Hva er rett ? Er det noen som kan tipse me om denne geriljagruppen,hvilke land er den knyttet til.Har -h-m-e-j-. På forehand,Takk!
Gjest Denise Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Zone, les hele debatten, så vil du se at dette er allerede redegjort for.
Gjest Zone Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har så mange alternative løsninger i nederste venstre hjørne,men ingen går helt opp.Står gjerne igjen med to ord jeg ikke finner svar på.Det er hoffdans og en slik er kunstig.Hvor kan jeg søke for å finne løsningen på disse to ? På hoffdansen har jeg følgende bokstaver som forslag til sjette bokstav : t/a/s/y. Og på den kunstige som andre : y/o/t. Hva er rett ? Denise, jeg har lest og sett debatten - men det hjalp ikke meg når det gjelder geriljaen.
Gjest om Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Zone Søk i SNL. Løsningen finnes der. Du har såpass mange bokstaver, at går fint. Geriljagruppen kommer da opp på skjermen. Håper du vet hvordan man søker i SNL. om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå