Gå til innhold

mester 27

Anbefalte innlegg

Gjest punky
Skrevet

starter på nytt. Hvilken bokstav er feil? Sptrette opp:-s-r-r-.

Fortsetter under...

Gjest anita_m
Skrevet

Ingen av bokstavene er feil.....! Det er en medisinsk term

Anita

Gjest punky
Skrevet

Takk, har heldigvis medisinsk ordbok, får prøve med den

Gjest punky
Skrevet

Sliter med siste ordet,Disneyfilmen. Har lest og lest, føles som om øyet er fullt av røyk

Skrevet

Hei

Du finnner tittelen på filmen fra 1998 bla. i SNL.

Egon

Gjest punky
Skrevet

Får foreløpig melde pass, syns jeg har brukt alle spørreformer, men har øyensynlig ikke funnet det rette. Har ikke tall på alle svarord jeg har vært igjennom,tilmed HvemHvaHvor. Ser frem til svaret, hvis jeg ikke spør etter fristens utløp.

Annonse

Skrevet

Hei

Dersom du ikke har tilgang på SNL, kan du søke på "A Bugs Life, som er den engelske tittelen på filmen. Egon

Skrevet

Hei punky

navnet på filmen har med noe vi kvinner er så skvetten for. Håper det var litt hjelp.......selv sliter jeg med dette maskineriet og skuespill,kan jeg håpe på et lite dytt i riktig retning?

mvh.Edy

Gjest punky
Skrevet

Har sjekket tipsene til Egon, skjønte jo han ville hjelpe, men kom ikke videre. Skjønner ike hvorfor jeg tente på det du skrev, de eneste småkryp jeg ikke liker er edderkopper.Når det gjelder skuespillet ditt, for noen år siden fikk vi forlenget verandaen med 1 meter. Når det gjelder maskineriet, hvordan få sagt det uten å si det. Barndomsvenninnen min sluttet på barnehagen da vi måtte drikke tran

Skrevet

Hei punky

takker for flott hjelp....nå kan jeg endelig kaste meg over mestern nr.28.Håper den er enklere enn denne - og fortsatt god sommer.....

mvh.Edy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...