Gjest punky Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Klarer ikke å lage et fornuftig ord av:uvanlig sirene, jeg har: - e - v - r - a - g - n - , er noen av bokstavene feil, eller må jeg bare legge hodet dypere i bløt ?
Gjest Solveig Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Hei På http://www.arrak.fi/en/ag/ kan man iallefall finne fram et genialt ord.
Gjest punky Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Har notert meg søket, men klarte ikke å nyttiggjøre meg den på grunn av engelsken
Gjest Skjye Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Hei, Punky. I søkefeltet hos Arrak ser du en liten boks markert LANGUAGE: ved å klikke på den får du opp en rullegardinliste med språk hvor du klikker på NORWEGIAN, hvoretter programmet tilpasses norskspråklige brukere. Din første E er forøvrig feil - du må nok kvele det vannrett kryssende kveldene, som du sikkert har skrevet. Mvh Skjye.
Gjest punky Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 OK,takk for hjelpa, da trengte jeg ikke ytterligere hlelp, tankegangen gikk litt i stå, men så er det også kvelende varmt her. Det må ha vært det, for nor geni er jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå