Gjest Inge Asbjørn Haugen Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Med fare for å bli kappa haudet av, legg eg ut dette. Likevel må det kunne seiast at det er fritt fram for kven som helst å abonnere på bladet !!!!!!!!!!!! Så til spørsmålet: Er det nokon som får "dreis" på det øvste venstre hjørnet ? Med meg stoppar det i overgangsperioden som eg er midt i og den småvokste personen. Nokon som kjenner seg att ?
Gjest tanja Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Personen er mørkhudet. Jeg greide hjørnet ved hjelp av DD og NKl,håper at vi får beholde hodene våre!!!!!!!!!!!!!
Gjest Inge Asbjørn Haugen Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Personen har eg frå før - men eg er visst litt treg: Kva står DD for ??? OI OI ! Eg kom plutseleg på det - vår alles kjære ven Daniel Danielsen !!!! Innlegg redigert. (06-29-07 19:13)
Gjest odd Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 - skrev (På 29.6.2007 den 13.38): Med fare for å bli kappa haudet av, legg eg ut dette. Likevel må det kunne seiast at det er fritt fram for kven som helst å abonnere på bladet !!!!!!!!!!!! Så til spørsmålet: Er det nokon som får "dreis" på det øvste venstre hjørnet ? Med meg stoppar det i overgangsperioden som eg er midt i og den småvokste personen. Nokon som kjenner seg att ? Til Tanja: Det er bare de med hode, som risikerer å få det kappet av. Og til Inge Asbjørn Haugen: Du har rett, det er fritt for hvem som helst å abonnere på Hjemmet. Verken du - eller andre - kan tvinge meg til å kjøpe bladet før det passer meg. Og verken du - eller andre - kan innføre en praksis som innebærer at det skilles mellom abonnenter og ikke abonnenter, på denne siden, slik du legger opp til. Det vil være ren diskriminering. Selv om det helt fra starten av NKL har vært skarpe meninger og kvasse klør på disse sidene, har det alltid vært en meget sterk vilje til fair og rettferdig behandling blant medløserne. Tenk litt over det, du. Tittelen - "Mesterkryss 27 - for abonnentar", inneholder et ubehagelig budskap. odd
Gjest Solveig Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Til Odd. Jeg tror du har misforstått. Det er ikke I.A.H som legger opp til en linje for og skille mellom abonnenter og løs-salgskjøperne. Snarere tvert imot. Han velger og bryte ned den rådende usynlige mandagsbarrieren, og det skal han ha honnør for. Det er en slags stemning her i forumet som gjør at folk ikke tørr og spørre før utsalgsdato! Mange folk føler de må unnskylde seg og beklage om de er så "frekke" og spør før mandagen. "Mesterkryss 27 - for abonnentar", inneholder et ubehagelig budskap." Tidligere i innlegget sier du til Tanja at det bare er de som har et hode som kan få det kappet av? Jeg vet ikke hvem det er som er ubehagelig! Lykke til med kryssordet, iallefall. Mvh Solveig Innlegg redigert. (06-29-07 23:25)
Gjest Inge Asbjørn Haugen Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 - skrev (På 29.6.2007 den 17.54): Til Tanja: Det er bare de med hode, som risikerer å få det kappet av. Og til Inge Asbjørn Haugen: Du har rett, det er fritt for hvem som helst å abonnere på Hjemmet. Verken du - eller andre - kan tvinge meg til å kjøpe bladet før det passer meg. Og verken du - eller andre - kan innføre en praksis som innebærer at det skilles mellom abonnenter og ikke abonnenter, på denne siden, slik du legger opp til. Det vil være ren diskriminering. Selv om det helt fra starten av NKL har vært skarpe meninger og kvasse klør på disse sidene, har det alltid vært en meget sterk vilje til fair og rettferdig behandling blant medløserne. Tenk litt over det, du. Tittelen - "Mesterkryss 27 - for abonnentar", inneholder et ubehagelig budskap. odd "Eg seier meg samd med siste talar" Solveig har teke poenget !!!!!!!!!! For å understreke: Det har aldri vore meininga å vere ubehageleg ! Innlegg redigert. (06-29-07 20:49)
Gjest Tanja Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 - skrev (På 29.6.2007 den 17.11): Personen har eg frå før - men eg er visst litt treg: Kva står DD for ??? OI OI ! Eg kom plutseleg på det - vår alles kjære ven Daniel Danielsen !!!! Innlegg redigert. (06-29-07 19:13) Hei,solveig! Takk for hyggelig innlegg!
Gjest Tanja Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 - skrev (På 29.6.2007 den 18.45): "Eg seier meg samd med siste talar" Solveig har teke poenget !!!!!!!!!! For å understreke: Det har aldri vore meininga å vere ubehageleg ! Innlegg redigert. (06-29-07 20:49) Hei, IAH! Det var IKKE deg som var ubehagelig,men han som mener at jeg ikke har hode,jeg har klart nøtt og mesterkryss,uten hode er det vel en sensasjon? Ha en fin dag!!!!!!!! mvh Tanja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå