Gjest Edy Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 hei folkens - håper dere ikke er reist på ferie alle dere kjekke kryssord-hjelpere for nå trenger jeg hjelp.Hvem el.hva herjet på 50-tallet......et lite h int,please...Også er det roman - har L som 2. og B som4.bokstav.Rett?? mvh.Edy
Gjest Skjye Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Hei, Edy. Løsningsordet som herjet på den tid var verdensomspennende og meget smittsom. Din L til roman er feil. Mvh Skjye.
Gjest Edy Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 hei folkens - håper dere ikke er reist på ferie alle dere kjekke kryssord-hjelpere for nå trenger jeg hjelp.Hvem el.hva herjet på 50-tallet......et lite h int,please...Også er det roman - har L som 2. og B som4.bokstav.Rett?? mvh.Edy Takk Skjye for at du prøvde å hjelpe meg videre,men dessverre så er jeg like langt.....nå fikk jeg tull med romanen.....også skjønner jeg ikke hva kryssordforfatteren mener med 9L? mvh.Edy
Gjest Odd Egil Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Hei, På 9L skal du frem til et filosofisk begrep som består av 2 ord. Kryssordforfatteren vil bare ha det første, og du finner det i SNL. Romanen er verdenskjent, og skrevet av en amerikansk forfatter som ble født i 1885.
Gjest NN Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 hei folkens - håper dere ikke er reist på ferie alle dere kjekke kryssord-hjelpere for nå trenger jeg hjelp.Hvem el.hva herjet på 50-tallet......et lite h int,please...Også er det roman - har L som 2. og B som4.bokstav.Rett?? mvh.Edy "En slik kan fly" Jeg har _f_o___. Har jeg tenkt helt feil her?
Gjest Egon Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Hei Iflg. min løsning er det bare o som er rett. Egon
Gjest Tanja Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 "En slik kan fly" Jeg har _f_o___. Har jeg tenkt helt feil her? Tips:ta med deg nro og dra til sjøs!!!!!!!!!!!!
Gjest NN Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Nå ser jeg hva jeg har gjort galt! Jeg har lest stikkordet for 12 v i stedet for 21 v, og dermed skulle jeg ha tripp på 21, trodde jeg. Og det måtte jo bli ferd, ikke sant? *ler* Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå