Gå til innhold

Hjerneknuser'n 5, sukk!

Anbefalte innlegg

Gjest Belladonna
Skrevet

Kan noen være så snill å forbarme seg over meg sånn helt på tampen? Det gjelder 63 loddrett og 72 vannrett. Jeg har sett at flere har spørsmål her. Jeg er kommet frem til de samme bokstavene som andre her. Jeg tror jeg vet hva 63 loddrett skal være, men er ikke i stand til å finne 72 vannrett. Jeg leter til øynene går i kryss. Dessuten finner jeg ikke ut hvordan jeg skal komme inn på f.eks. SNL og andre kilder.

Fristen for innsending er imorgen. På forhånd tusen takk for hjelp!

Fortsetter under...

Gjest punky
Skrevet

Skal prøve å hinte deg litt, uten at det blir for tydelig hva svaret skal bli. 63 LR. Siste del av ordet. Selv om det er et populært i dag, har jeg ikke gått til anskaffelse selv. Har en stekepanne med høye "vegger" og lokk og den er bra nok. Har forresten aldri brukt den til det. Første del av ordet.Det er vel høysesong for denne aktiviteten nå.Når det gjelder 72VR, er første halvdel av planten fin mot brannskader og insektstikk. Det siste erfarte jeg selv i syden for noen år siden.Håper dette kan sette deg på glid

Gjest Belladonna
Skrevet

Hjertelig takk skal du ha, punky! Ang. 63 loddrett tenkte jeg riktig på første ledd. Når det gjelder planten, er jeg enig med deg at den er suveren mot det du skriver, i tillegg til solbrenthet. Jeg fikk nylig flere tunefluestikk og fikk en voldsom reaksjon. Da var den ekstrakten god å ha! Jeg har ikke tenkt på den som en duft, men leser i Tanums at den også har en annen betydning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...