Gå til innhold

reiher

Members
  • Innlegg

    11
  • Ble med

reiher sine prestasjoner

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. reiher

    Tripp-Trapp 17

    Antar at det er en liten feil i del 3. "Fost" (under gul?) mangler vel en bokstav?
  2. Er ikke helt uenig med deg odnyst, men så langt jeg kan se, er både Hjemmet og Kryssord.no eid og håndtert av Egmont. Jeg skjønner at det er nærmest umulig å informere alle kjøpere av ukeblader om feil til enhver tid, men jeg var så naiv at det var en av fordelene ved å være betalende medlem hos dem, bl.a med tilgang til et forum for ivrige og engasjerte kryssordløsere. Her har de i hvert fall kort og rask vei for å informere oss. (Meldingen ble redigert 25.09.20 10:37) ({$editedMessage} 25.09.20 10:42)
  3. Ser at feil i Nøtta 46 er omtalt i Facebook. Jeg bruker ikke Facebook, og må derfor spørre: må jeg virkelig gå til det skritt å bli F.b-bruker for å bli oppdatert på feil i oppgavene? Jeg er abonnent, betaler mitt medlemskap, og ber om at feil blir omtalt der jeg er medlem, nemlig her. Så pass må redaksjonen makte! ({$editedMessage} 24.09.20 22:47)
  4. Mye rart i våre dager, men burde ikke de som jobber med ord i kryss vite bedre??? Men det er jo ikke første gangen..... ?
  5. reiher

    Premiekryss nr 28

    Enig, her er stavemåten ikke korrekt. Men hvorfor informerer ikke utgiver om slike feil? Skal jeg sende inn den korrekte skrivemåten, eller bare skrive slik det framkommer i løsningen?
  6. Nå syns jeg virkelig at ting begynner å komme på plass her. Veldig bra! Ett siste ønske: kan dere også øke skriftstørrelsen på brukernavn og passord, slik at set blir leselig på mobiler ved innlogging? Og fint om dere kan kvittere med "innlogget" eller lign., slik at vi får bekreftet at vi faktisk er inne.
  7. Mulig metoden du skisserer er ok for noen. Jeg bruker mobiltelefonen min svært ofte, og så langt har jeg ikke vært i stand til å øke skriften eller zoome. Tekster og løsningsord er så små at jeg sliter forferdelig med å lese,- må nesten bruke forstørrelsesglass. Er forundret over at eier og selger av dette produktet bryr seg SÅ lite om hva kundene mener. Jeg kommer til å si opp abonnementet ganske snart hvis ikke en versjon a la den gamle kommer igjen. Trist, og litt arrogant??
  8. reiher

    Hjelp

    For å konkretisere: bruker ofte mobiltlf til kr.løsning. Her fungerer ny versjon overhodet ikke. Skriftstørrelsen er minimal,- ofte probl. å lese løsningssvar. Lar seg ikke forstørre. I tillegg må jeg bla meg i hel. Må helt klart kutte abonnementet hvis ikke dette endres.
  9. Takker!! Riktig at den står der, men ikke godt å vite at det er et synonym for tjuvjo. Men takk for hjelpen.
  10. Tydeligvis! Og da er jo alt håp ute, - så langt:-) For dette må være eneste sted dette ordet er å finne. ({$editedMessage} 13.11.15 08:40)
  11. Ordnett må tydeligvis gi ulike svar hos ulike abonnenter, for jeg får ingen løsningsforslag som passer inn i kryssordet.
×
×
  • Opprett ny...